Je gaat aan de slag als eerste verkoopster in de baby-afdeling:
Samen met toekomstige ouders geboortelijsten samenstellen. Je past alle gegevens aan van zodra een artikel aangekocht of verwijderd werd via de lijst. Retourzendingen behoren ook tot jouw takenpakket.
Je informeert hen over de werking, het functionele of het speelse element van elk artikel.
Je zorgt voor een aantrekkelijke presentatie van de artikelen, correct labelen en beveiligen.
Bijbestellen, retourneren, stock beheren ... hoort er ook allemaal bij.
Jouw profiel
Je bent geduldig en straalt vertrouwen uit om toekomstige ouders wegwijs te maken in de wereld van de babyspullen.
Administratief en pc-vaardig: alle lijsten worden via scansysteem en pc opgelijst.
Heel veel interesse in de artikelen voor de allerkleinsten.
Afdelingen en de voorraad ordenen en bevoorraden (bijbestellen, defecte producten uit de afdeling nemen, ...)
Goederen en producten ontvangen
De levering controleren
De verkoopruimte en de producten in de afdeling onderhouden en schoonmaken
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
De producten en artikels voorbereiden (etiketteren, diefstalbeveiliging, tags plaatsen, ...) en in de winkel of op een stand plaatsen
De klant informeren over de diensten bij verkoop (korting, levering, gratis krediet, getrouwheidskaart)
De klant verwelkomen
De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
Producten verkopen: Kinderverzorging
Aanbod
Een afwisselende en boeiende job met verantwoordelijkheden.
Toffe werksfeer met leuke collega’s
Interne opleiding door collega’s en leveranciers
Eén vaste vrije dag in de week & één vrije zaterdag in de maand (werken tussen 9u en 18u30)
Een marktconform salaris met extra voordelen + maaltijdcheques, Ecocheques, mooie personeelskorting
Na interimperiode vast contract. Bij vast contract: hospitalisatieverzekering, hogere personeelskorting